Nekad alxdust | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alxdust

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alexdedon

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2014

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oliver Mattson och är 16ÅR

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarsfull Effektiv Eftertänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oliver mattson är född i kriminelt område. som gedde han mycke truma. Hans bror va kriminel och han mamma knarkar. Han hade en väldig hemsk uppväxt.Oliver ser ett gäng tonåringar på gatan med dyra kläder och dyra skor. Då ville han ochså få snabba pengar. Och så går han med i ett gäng för att hjälpa hans pappa som har inte kan betala hyra. och få snygga kläder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja jag kan bidra med bra rp till unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kanske inte inte alltid ska spelar för en egen vinnst och tänka på sin partner i en scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en kille rånade migoch då hålde jag inte uppe händerna och nekade vad rånaren bad om. Men då pratade en staff med mig och så berättade han reglerna och vad jag gjorde fel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (att döda utan anledning) VDM (att använda sitt fådom som ett vapen för att döda) suntförnuft (att man är combat logged så man får inte får inte lämna eller stänga av spelet om du är i en scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är seriöst inom RP så jag önskar om jag få vara med i unive och vara medlem.

Hej Alex!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej Alex!

Men jag trodde att du skulle acceptera min ansökan som du sa på mötet.

Tjena tjena Alex!
Jag förstår inte riktigt vad du menar med "Men jag trodde att du skulle acceptera min ansökan som du sa på mötet." Då vi aldrig talats vid förut.

"

Hej Alex!

Nekad ansökan
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka