- Meddelanden
- 250
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron
Vad heter du på discord? A.G#8888
Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2008
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA för vet hur man sköter sina perms rätt
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är bra
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Bra
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara snabba och läsa ansökningar
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att kunna rpa och icke lalla
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ta in bra medlemmar
Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv hela tiden (typ asså)
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ne
Vad heter du på discord? A.G#8888
Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2008
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA för vet hur man sköter sina perms rätt
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är bra
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Bra
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara snabba och läsa ansökningar
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att kunna rpa och icke lalla
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ta in bra medlemmar
Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv hela tiden (typ asså)
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ne