1_2233
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? Alvzyy#1308
Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Janne Gustavson och är född 1996-04-13. Janne har ett stort intresse av bilar och sånt som låter och skruva o hålla på med saker. Men han har även intresse av matlagning. Han gillar även att vara med vänner mycket och han har haft en bra uppväxt och han är uppvuxen i Sverige och hans föräldrar är från Sverige. Janne är en väldigt glad och positiv kille men kan blir rätt så sur om han inte får det som han vill. Det har gått bra i skolan för han och han gick ut grundskolan och gymnasium med bra betyg.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspeland men kommer även försöka göra så att Unive växer med folk mm! Har mycket erfarenhet inom rollspel så kan mycket. Kommer hjälpa er så att servern minskar med tillexempel lallare så gott jag kan mm.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte bara går ut på att man ska vinna varenda scenario hela tiden utan man ska även ha kul o inte bli sur om man tillexempel förlorar ett scenario tillexempel.
Hur hittade du Unive? Har spelat här tidigare och har fått tillbaka suget av fivem o då tänkte jag börja här igen. Men jag huttade nog servern från fivem server listan och kompisar som spelar på servern.
Vad är ditt discord namn? Alvzyy#1308
Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Janne Gustavson och är född 1996-04-13. Janne har ett stort intresse av bilar och sånt som låter och skruva o hålla på med saker. Men han har även intresse av matlagning. Han gillar även att vara med vänner mycket och han har haft en bra uppväxt och han är uppvuxen i Sverige och hans föräldrar är från Sverige. Janne är en väldigt glad och positiv kille men kan blir rätt så sur om han inte får det som han vill. Det har gått bra i skolan för han och han gick ut grundskolan och gymnasium med bra betyg.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspeland men kommer även försöka göra så att Unive växer med folk mm! Har mycket erfarenhet inom rollspel så kan mycket. Kommer hjälpa er så att servern minskar med tillexempel lallare så gott jag kan mm.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte bara går ut på att man ska vinna varenda scenario hela tiden utan man ska även ha kul o inte bli sur om man tillexempel förlorar ett scenario tillexempel.
Hur hittade du Unive? Har spelat här tidigare och har fått tillbaka suget av fivem o då tänkte jag börja här igen. Men jag huttade nog servern från fivem server listan och kompisar som spelar på servern.