Accepterad Alvzyy | Medlem ansökning[lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1_2233

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122307626

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvzyy#6596

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Janne Gustavsson och är förd 1996-04-13. 26 År. Föd och uppvuxen i sverge/sundsvall. Han har haft en bra uppväxt ock båda hans föreldrar lever. Janne har 1 lillebror. Han bode med sina föreldrar och lillebror i sundsvall men sen var han sugen på att flyta och bo ensam. Då flyttade han till Unive! Han har bot i Unive i 1 vecka nu ock han trivs bra. Han har tidigare jobbat som fiskare men nu jobbar han som reporter men han trivs inte riktigt med de. Janne har stort intresse av fordon men lite extra för bilar och traktorer. Janne skulle vela börja jobba med något inom fordonsbranchen typ mekonomen. Han är glad och positiv ofta men han kan också vara sur ock negativ. Han gillar att vara med kompisar. Janne är väldigt trevlig mot folk också!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra men en bra miljö och Rp. Även med Humor. Jag kommer hjälpa er med att utveckla servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är hög rp på servern ock har testat andra servrar men har inte varit så bra rp har jag tyckt. Många streamers har tipsat på unive också!

Hur hittade du Unive? Kollade på mycket twitch och youtubers som körde på unive. Blev även inbjuden till eran dc server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt men också seriös Rp! Att jobba ihop pengar så Janne får råd med sin drömbil!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bidra med hög Pp och roliga scenarion!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte ock kommer inte vara det helller

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
 
Din medlemskap ansökan kommer att bli godkänd, dock vill jag se en bra muntlig intervju.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top