Nekad Alvzyy | Medlem ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1_2233

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122307626

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Pajen#6596

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Gustavsson. Han är föd 1996-04-13 ock är 26 år. För tillfält arbetslös. Han har stora intressen för fordon men lite extra för sportbilar. Föd ock uppväxt i svergie/Sundsvall. Han har en bra bakrund båda hans föräldrar lever ock även hans lilebror. Janne har rest ganskea mycket igenom sina år. Han har varit i Usa,Norge,Finland,Poland ock även grekland. Han skulle även vela åka till spanien men corona kom ock förstörde så han inte kunde åka. Han har bott i sundsval i 26 år men janne tycker att det är läge att flyta. Då flyttar han in på Unive. Nu söker han jobb. Gärna som en mekaniker eller något liknande. Janne är Snäll ock omtänksam men kan också vara ganska arg ock envis ibland. Han har inte gått i någon sport ock han är inte intreserad av någon heller. Janne har inga kompisar i staden ännu men han hittar säkert någon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag följer alla regler ni har och är på en hög rp nivå! jag kommer bidra med hög rp nivå och så att det ska vara så roligt att spela på servern. Jag vill också bli medlem för alla whitelistade jobb. Jag vill också bli medlem på Unive för att jag vill kunna rollspela bättre o skapa bättre scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är hög rp på servern ock har testat andra servrar men har inte varit så bra rp har jag tyckt. Många streamers har tipsat på unive också!

Hur hittade du Unive? Kollade på mycket twitch och youtubers som körde på unive. Blev även inbjuden till eran dc server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha en utvecklad rp och att folk kan hjälpa mig inom rpn genom att rpa bra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få många vänner/kompisar på servern ock vill lära känna många! Skulle också kunna arbeta mig upp så jag får råd med min dröm bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte ock kommer inte vara det helller

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top