Nekad Alvwez | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvwez

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199426533866/ mitt andra steam konto vart tyvärr hackat

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin💚🤍💪🏻#0286

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär ska vara en snäll polis som gillar att hjälpa andra och ta fast kriminella. Han heter Bosse andersson och är jätte trevlig mot andra personer. Bosse har drömt om att vara polis sen han var liten. Han har aldrig gjort något krimminelt när han var yngre för att han gillar inte sånt. bosse älskar djur och vill ha en hund. Bosses dröm hund är en huski. Bosse älskar oxkså att köra bil. Han älskar vintern för att det är så fint med snön tycker han. Bosse tittar på hockey väldigt mycket med sina barn. Bosses favorit bilmärke är Volvo och volkswagen. bosse är ofta med vänner på fritiden när han har ledigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill göra servern till en seriös rp. Och t.ex reporta folk om de inte sköter sig. jag ska oxå rpa bra så att servern blir rolig för alla och inte bara mig. Jag ska vara trevlig mot alla personer in game och på discord så ingen ska känna sig ledsen. och jag ska säga åt folk på skarpen om de inte sköter sig på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra så rpn blir bättre och roligare som att rapportera lallare och spela som en bra polis. jag vill att rpn ska vara roliga för alla och inte bara för mig :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra serven rolig inte bara för mig men oxå för andra så de ska trivas på servern.

Hur hittade du Unive? Min kompis körde det så jag tänkte testa för han sa att det var roligt att spela på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka