Nekad Alvwez | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvwez

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199426533866/ mitt andra steam konto vart tyvärr hackat

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin💚🤍💪🏻#0286

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär ska vara en snäll polis som gillar att hjälpa andra och ta fast kriminella. Han heter Bosse andersson och är jätte trevlig mot andra personer. Bosse har drömt om att vara polis sen han var liten. Han har aldrig gjort något krimminelt när han var yngre för att han gillar inte sånt. bosse älskar djur och vill ha en hund. Bosses dröm hund är en huski. Bosse älskar oxkså att köra bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill hjälpa servern så den blir bättre och reporta folk som går runt och lallar och moddar servern för det är inte acseptabelt och jag ska sprida servern till alla mina polare så den blir ännu större

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer spela seriös rp som polis så jag kommer inte gå runt och lalla och sånt jag kommer lyssna på alla och använda vapen på rätt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra servern roliga för alla så inte servern bara blir rolig för dig.

Hur hittade du Unive? Min kompis körde det så jag tänkte testa för det såg roligt ut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka