- Meddelanden
- 320
- Reaction score
- 15
⚠ Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin ban via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera ban-information manuellt.
Berätta vad som hände Jag kallade en polis våldtäktsman. Han riktar sen vapen på mig och griper mig. Sedan kör han mig till grovestreet av någon anledning. Han tar av handbojorna och jag tar hans bil. Precis när jag kör så öppnas dörren så han följer med o sen ser jag hur han laggar på marken och han blir överkörd.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Alltså kan ju förstå på ett sätt. Ta den bilen va ju inte så smart men vdmen va ju inte uppsåtlig
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? aa ska inte lalla o vdma
Varför ska vi ge dig en till chans? kom fan nyss tillbaka oc
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Spelaren kunde inte hitta sin ban via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera ban-information manuellt.
Berätta vad som hände Jag kallade en polis våldtäktsman. Han riktar sen vapen på mig och griper mig. Sedan kör han mig till grovestreet av någon anledning. Han tar av handbojorna och jag tar hans bil. Precis när jag kör så öppnas dörren så han följer med o sen ser jag hur han laggar på marken och han blir överkörd.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Alltså kan ju förstå på ett sätt. Ta den bilen va ju inte så smart men vdmen va ju inte uppsåtlig
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? aa ska inte lalla o vdma
Varför ska vi ge dig en till chans? kom fan nyss tillbaka oc
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja