Nekad alvvin | Ban Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvvin

Medlem
Servervakt
Meddelanden
320
Reaction score
15
Länk till din steam profil: steam:11000010dc1786b

Ditt Hex-ID: steam:11000010dc1786b

Vad är din discord tagg? 0alvin0

Vem var det som bannade dig? boten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-20 223148.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de ansåg att den jag gjorde var fear rp, vilket de inte var. Grabben skjöt mig i benet och kör fram till mig med sin helt orealistiska el cyckel som toppar 250. Och sedan ber han mig ta upp mina händer och jag rpar självklart på mina skador med hjälp av /me. Grabben vänder då sig om och skjuter mot min klubb medlem. Min karaktär bygger då upp en ilska. Han reser sig upp och skjuter han men tyvärr vart de lite deley på ragdollen så de tog lite tid

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. spela cs och en staff bad mig komma support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, när vi satt i support så förklarade jag detta för dem, och jag antar att de såg de som mild fear rp efter de hade fått höra min vinkel på de hela. Annars hade de inte gett mig 2 krim varningar. Så dem sätter min ban på fear 2 och jag får 7 dagars ban. Vilket jag tycker är lite väl hårt. Men tyvärr så deffa dem i i supp och sedan skriver en staff t mig vilka åter gärder jag fått och låter inte ens mig fylla i de sista jag har o säga till dem. Utan dem kopplar ifrån mig. Jag har även lagt märke till att de inte går o argumentera mot denna staff vilket kan bli en problem senare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja 19 gånger vissa är lall bans från en viss person. Och sen några man klantat sig och när man var ny t rpn i 2022

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vart ig

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka