- Meddelanden
- 320
- Reaction score
- 15
Berätta vad som hände Jo vi i sons vart ned stängda av staffs för diverse anledningar. Och philleboy vart arg vilket är helt förståeligt. Efter de skickade en staff ut ett meddelande om diverse regler vi inte skulle bryta mot. Exritez kom in i chatten och skrev "vi kommer ta hårda återgärder på de nu". Jag som upplevt att exritez inte gjort så mycket som HA krim skrev de till han. Jag svarade med "okej mr admin som inte gör något och enbart spelar lol". Jag kan dock förstå att jag blev bannad just på grund av sammanhanget. Tror inte alla va så glada. Men efter de fick jag ban. Tycker samtidigt inte de är något att banna för. Jag har spelat på unive sedan 2022 har haft mycket minnen osv. Jag är lojal aldrig bytt server vart mod och aldrig blivit p-bannad samt lagt pengar på denna server.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Till viss del ja. Kan förstå att de jag skrev kan ha vart dåligt i just de sammanhanget då alla inte va så glada. Men tycker även att de hade kunnat hanteras bättre av Exritez. De finns inge staffdiss i att påstå att en staff inte gör något men kan som sagt förstå i de sammanhanget. Sen skulle jag vilja påstå att de är ganska konstigt att jag får nekade ban överklagningar hela tiden. De jag gjorde var inget skadligt mot servern. Jag har sett att otroligt många spelare som är bannade för värre saker är tillbaka.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja de enklaste svaret är nog att inte skriva nå alls vid de tillfället. Men idag hade jag nog tänkt på hur jag uttrycker mig mot staffs speciellt en admin. Har 2-pbans en som var felaktig och där fick jag ett godkänt besluts överklagan. så detta är den ända jag faktiskt fått. som e korrekt då sen har jag lite små bans. Tror de är 23st o de är sen 2022.
Varför ska vi ge dig en till chans? Lojal spelare, aldrig spelat på en annan server än denna, vart mod och har lagt pengar på de.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja