Accepterad alvvin | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvvin

Medlem
Servervakt
Meddelanden
320
Reaction score
15
Länk till din steam profil: steam:11000010dc1786b

Ditt Hex-ID: steam:11000010dc1786b

Vad är din discord tagg? 0alvin0

Vem var det som bannade dig? bubble

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-25 030211.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hoppade ur ur en privat bil. Och Skotta på en bil som tidigare denna dag hade skjutit eller de var en liknande. Och jag gick sedan ut för att skotta bilens däck.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kollegor satt i en bil. Mina kollegor spanade och frågade om jag ville följa med och de tackade jag ja till. Vi åker sedan runt och får då syn på denna bil och vi hoppar ut och tar däck iallafall jag. Jag sökte inget dödligt våld utan jag ville ha stoop på bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är felaktigt. Jag är en grön spelare och de är inte ofta jag hamnar i problem. Och Bubble som vart staff i snart 1.5 år tror jag borde veta att man snackar med gröna spelare först för att sedan banna men han undvek de och banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 17st de första är lall banns från min start här på unive. Sen har vi lite banns där jag bara klantat mig men ingen p-bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat ut eller inte vart Ig för den delen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Anledningen till att jag skickar in denna så tidigt är för att jag verkligen anser att denna bannaen är fel placerad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka