Accepterad alvvin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvvin

Medlem
Servervakt
Meddelanden
320
Reaction score
15
Ban-referens
uimarz — FiveM, Permanent
Anledning: Idiot /exritez
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Vi vart ned stängda (sons) av philleboy för diverse anledningar förstår dock varför. Sedan skickade någon staff ut att samtliga spelare ska sluta begå diverse regelbrott. O då skrev exritez något o jag besvarade de med "okej mr.admin som inte gör något o bara spelar lol". Kan dock förstå att de sammanhanget jag skrev skiten i inte är så bra. Och ja de blir något typ av hån så ja förstår lowkey varför han banna.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja alltså när man reflekterar över de så hade jag lowkey gjort samma. Alltså de är ju lite av att håna/göra nar av han. Men kanske också att de hade kunnat hanteras på ett annat sätt men ja alltså jag tar ansvar för de ändå alltså fel av mig!!!!

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? inte skrivit något hånande eller nedvärderande speciellt inte till en admin

Varför ska vi ge dig en till chans? alltså har ju då förstått felet och detta är min första p-ban o då har jag ändå rpat här sedan 2022. Jag har aldrig spelt på en annan server än denna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka