Accepterad alvnor19 | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199383263598/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Nordensson

Vad är ditt discord namn? Nordensson#8508

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan Svensson och är en stabil gammal man/gubbe på 70år och har bott långt upp i Sverige sen innan, Hans uppväxt var svår han var ofta ute och jagade med sin farfar sin pappa eller sin morfar på dagarna Örjan gick aldrig i skolan han fick lära sig själv i verkligheten i stället. Några år sedan så fick Örjan en fru och ett barn och han har aldrig gillat å vara å jätte social bland människor, men efter några år så dog han fru i Cancer.... och han och hans barn fick klara sig själv på egna ben. Dom byggde själv ett eget fort i skogen som han och hans son bodde i men en dag när Örjan skulle ut å jaga själv bara han så skulle han son göra det lite fint hemma å tända ljus å sen PANG! så var hela stället i lågor och sonen han inte å ta sig ut... han dog.... Så Örjan bestämde sig för att flytta. Han åkte mot Stockholm och skulle testa på den sociala livet och han gillade det så nu befinner han sig i Stockholm och gillar det väldigt mycket så det är Örjans backrund, Örjan är också väldigt smidig med tanke på att han har varit i skogen i hela sitt liv Örjan är också väldigt bra på att skjuta med gevär så han kanske ska sattsa på ett jobb med vapen tex som insatsstyrka eller polis...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få bli medlem på servern för att jag har väldigt bra erfarenhet inom RP, Jag har spelat på många andra FiveM servrar och det har gått super bra, aldrig blivit bannad eller liknande, Och alltid varit trevlig och mm. Och jag ska även bli medlem för att jag har bra kolla på era regler inom servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min stort seriösa RP i servern, jag kan tex vara taxi chafför och då hjälpa folk å skjusta dom var dom ska, eller som jag tidigare sa vara polis och hjälpa folk om dom har några funderingar vart saker och ting ligger i staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan spela med seriös RP, Jag kan skjutsa folk och jag få betalt då tjärnar ju jag på det eftersom jag får pengar och dom får skjuts dit dom ska, Jag kan sälja bilar jag och dom tjänar på det.

Hur hittade du Unive? Twitch streamers, youtube, vänner och på historiken i FiveM

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka