Accepterad alvnor19 | Ban överklagan [Williamm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199383263598/

Ditt Hex-ID: steam:110000154d1396e

Vad är din discord tagg? Nordensson#8508

Vem var det som bannade dig? Det var williamm

Hur lång tid var din ban? den är i 7 dagar och jag fick den idag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anledning, sunt för nufft, powergaming, rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bröt mot några regler när jag råka slå han 2 gånger å ta hans saker..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis tjänat ihop 55k i pengar med nå grabbar sen efter det så stog william där och det här är 110% sant och sen ropade jag på honom några gånger och tänkte fråga han om han visste någon najs bil jag kunde köpa för billigt, Men sen då RÅKADE jag slå han en gång och då bad jag om ursäkt men sen gick jag in till Maja lisa tror jag det heter och sen när jag kom ut stog han redan där å då skulle jag slå på väggen brevid honom men då blev det automatiskt i ansiktet å då dog han å då drog jag han till baksidan av Maja lisa å skulle kolla om det var någon där som skulle kuna hjälpa oss men det var ingen där och då tänkte jag att jag skulle ta hans saker så ingen kommer å rånar han medans han ligger där å antingen sprinag å hämta hjälp eller ta någons bil å hjälpa han men då var jag skit långt bort å alla som jag såg sa bara "NEJ" å då var jag typ ass lång upp på mappen så då trodde jag att han hade dött så då skulle jag ta hans pengar för jag ville köpa en bil och ge han alla andar saker sen men då blev jag bannad å jag vet att jag gjorde fel och förlåt mig... Men jag är så sjukt tacksam att william sa att jag fick ha kvar min Medlem sak i eran FiveM server men nu när jag precis har fått jul lov och allt kan ni inte sänka bannen några dagar bara så jag ändå kan lära mig att jag har gjort fel men inte i 7 dagar eftersom att det är lov om ni skulle kunna sänka den till typ 2-3 dagar skulle det vara sjukt snällt och om jag skulle kunna få prtaa med william igen och be stort stort! om förlåtelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 110% mitt egna fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad på fiveM innan eller den hära servern innan eller på nått annat spel sen tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle ha försökt slagit i vägen å försökt få hans uppmärksamhet bara om han inte hade svarat bara gått därifrån..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska leka allan å försöka få andra uppmärksamhet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Din ban reduceras från 7 dagar till 5 dagar. Och sen ljug inte i överklagana något mer, för konsekvenserna blir bara större.

MVH // Williamm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka