Nekad Alvman | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? ! Alvman !#4566

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Adolf Bing är 20 år gammal. Han är svensk och bodde förut på en ö utanför Stockholm innan han blev av med sitt hus. Nu försöker han starta ett nytt liv i en stor stad.
Adolf är snäll och gillar att hjälpa andra, men när han blir arg kan hans känslor gå överstyr. Han gillar att vara med folk, prata och skaffa nya vänner även fast han är lite blyg. Adolfs intressen är teknik, fordon, natur och flygplan. Han lever för sina intressen och kan ibland ses som lite nördig. Adolf tycker ibland också om att göra saker man inte får göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara rättvis och kommer göra mitt bästa för att andra också ska tycka det är kul. Jag kommer följa reglerna och inte förstöra för andra. Jag ser mig själv som pålitlig och jag gillar att roleplaya seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska göra saker som gynnar en själv. T.ex om man blir gripen så ska man inte springa iväg.

Hur hittade du Unive? Det var en vän som rekommenderade servern. Jag kollade jag på några videor och jag tyckte det såg kul ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka