- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198380597554/
Ditt Hex-ID: 1100001190dc132 (Hex)
Vad är din discord tagg? AlvisMasters#1234
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 14 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: bugabuse ~Network19. Återstår: 13 dagar 23 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde en bug så man kan ta sig igenom dörrar. Jag ville bara göra mitt jobb. Jag ångrar stort det jag gjorde, kan man få en till chans ?
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis tagit hand om den medvetslösa inne på sjukhuset och sedan blir jag avstängd. Jag var påväg ut genom dörrarna med hjälp av buggen. Jag flydde inte från fängelset utan jag var en sjukvårdare som skulle hjälpa en medvetslös person.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag visste inte hur jag skulle kunna ta mig in i fängelset.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i 3 dagar för ett tag sen för att jag sa att jag fick muskelryck. Jag lärde mig att man inte kan säga muskelryck när man råkar slå till någon.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om man hade kunnat backa tillbaka tiden så skulle jag absolut inte göra en bug så att jag kommer igenom dörrarna, just då visste jag inte vad jag skulle göra i den situationen så jag löste det med en bug. Först så visste jag inte att vanliga poliser har nyckel in, jag trodde att det fanns ett jobb på fängelset. Ingen var på fängelset så jag buggade mig in.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbanad så kommer jag inte att använda några bugar för att ta mig igenom dörrar. Om jag skulle få ett till larm inne på fängelset så skulle jag ringa en polis som kommer och öppnar dörrarna så att jag kan komma in och rädd personen där inne.
Om jag hade suttit inne i fängelset så skulle jag absolut inte använda mig av buggen utan vänta ut mitt straff. Jag skulle bara gå in och hjälpa en medvetslös person.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001190dc132 (Hex)
Vad är din discord tagg? AlvisMasters#1234
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 14 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: bugabuse ~Network19. Återstår: 13 dagar 23 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde en bug så man kan ta sig igenom dörrar. Jag ville bara göra mitt jobb. Jag ångrar stort det jag gjorde, kan man få en till chans ?
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis tagit hand om den medvetslösa inne på sjukhuset och sedan blir jag avstängd. Jag var påväg ut genom dörrarna med hjälp av buggen. Jag flydde inte från fängelset utan jag var en sjukvårdare som skulle hjälpa en medvetslös person.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag visste inte hur jag skulle kunna ta mig in i fängelset.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i 3 dagar för ett tag sen för att jag sa att jag fick muskelryck. Jag lärde mig att man inte kan säga muskelryck när man råkar slå till någon.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om man hade kunnat backa tillbaka tiden så skulle jag absolut inte göra en bug så att jag kommer igenom dörrarna, just då visste jag inte vad jag skulle göra i den situationen så jag löste det med en bug. Först så visste jag inte att vanliga poliser har nyckel in, jag trodde att det fanns ett jobb på fängelset. Ingen var på fängelset så jag buggade mig in.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbanad så kommer jag inte att använda några bugar för att ta mig igenom dörrar. Om jag skulle få ett till larm inne på fängelset så skulle jag ringa en polis som kommer och öppnar dörrarna så att jag kan komma in och rädd personen där inne.
Om jag hade suttit inne i fängelset så skulle jag absolut inte använda mig av buggen utan vänta ut mitt straff. Jag skulle bara gå in och hjälpa en medvetslös person.
Har du läst våra regler? Ja