Nekad AlvisMasters | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALVIS

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198380597554/

Ditt Hex-ID: 1100001190dc132 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlvisMasters#1234

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: bugabuse ~Network19. Återstår: 13 dagar 23 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag buggade mig igenom dörrarna i fängelsät, jag var sjukvårdare och behövde gå in och hjälpa någon som var medvetslös.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis hjälpt en person inne i fängelset och var påväg ut och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men jag gjorde det för att hjälpa en person inne i fängelset. En kille sa att han behövde komma till sjukhuset men jag tog inte med honom för att då skulle han frias från fängelset. Jag gjorde det för att hjälpa honom där inne.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i 3 dagar för att jag sa att jag fick muskelryck, annars har jag inte brutit mot någon regel. Har spelat på servern i ungefär 3 veckor och inte fått någon allvarig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att ropa på en polis i radion som kommer och hjälper mig att öppna dörrarna så att jag kan gå in och hjälpa personen. Ångar stort vad jag gjorde..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag lärde mig att jag ska ropa på hjälp som kan göra saker som inte jag kan göra istället för att göra en bug.
Om jag skulle bli unbanad så skulle det aldrig hända igen att jag gör en bugg för att ta mig in i fängelset.
NÅGOT ATT TILÄGGA: Jag skulle såklart ha ropat på hjälp av en polis men tänkte inte på det just då, min kompis visade mig hur man gjorde så jag hängde på in. Han gick då ut igen med hjälp av buggen iaf det skulle vara en mod där.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka