Accepterad Alvinog | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinog

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Arvidsson

Vad är ditt discord namn? Frälsarnn

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Eriksson han är 37 år gammal och har jobbat som polis i 12 år och har haft alla möjliga roller som gruppchef, befäl och direktör. Han växte upp i en medelklass familj och hade det rätt så bra under sin uppväxt. Hans pappa lärde han allt om moral och hur livet fungerar medans hans mamma lärde honom om medkänsla och hur man lagar mat. När han fyllde 18 så tog han beslutet att göra värnplikten och avsluta sin gymnasie gång. Vilket på den här tiden bara var 2 år lång, han var med och frihets krigade i olika länder med FN men valde att sluta för att slutföra sin dröm och bli polis. För att hoppa ett par år så kom han igenom utbildningen med strålande betyg och blev anställd som assistent efter en strålande aspirant period. Han har sedan dess mestadels flyttat runt och kollat efter möjligheter. Nu är han här och vill se vad han kan bidra med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En social rp som kan komma till att utveckla polisens rp, jag har alla förhoppningar uppe om att kunna bidra till en poliskår som många gånger innan. Enligt mig skulle jag kunna bidra med en social polisrp som inte vinner scenarion för att det är kul utan för att det är vad som höjer rp nivån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig betyder det att man precis som i verkligheten måste förlora ibland. och inom rp är det för att se till att motparten får en vinning av det för att dem skall ha roligt och få ut så mycket av rpn som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det är förmestadels dem vanliga reglerna men en bra regel som jag tyckte stack ut är reglen om smutskastning. Det är en grym regel fö allas trevnad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? cirka 2500 timmar under 5 år har för mestadels varit polischef men har rpat lite kriminell imellan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka