Accepterad Alvinnnnnn | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvoriddarn

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? realalvinnnnnn

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2005

Berätta om din karaktär. Hej. Min karaktär heter Peter och är 32 år gammal i år han är uppvuxen i västragötaland han bodde med sin mamma,pappa och sin stora syster hans syster var 3 år äldre så det var tuffa tag när han var liten. Han hade alltid ett intresse för fordom och för vapen samt militär hans största dröm var att bli kust jägare inom militären för att kämpa för sitt land genom att skydda det från olika faror. När han fyllde 14 år så hade han sparat sina pengar och köpt en moped en beta rr70 som han hade byggt på i medvetande om att pappa skulle sälja den om han fick redan på att den var trimmad så han fick alltid tänka lite extra så att pappa inte skulle märka något sedan när han bara var 1 vecka ifrån sin 15års dag så var mopeden klar han väntade och väntade och tillslut så var dagen då han fick sitt körkort och kunde åka ut med sin moped och ha roligt med sina vänner. Det var ju kul i nått år eller två men sedan tyckte han att den var slö och ville upp i tyngre klassen och högre hastigheter så han sålde mopeden och köpte en 125cc ktm exc som han som förra gången bygde på genom att byta vissa delar samt lacka om och köpa nya kåpor t.e.x. Han var väldigt driven inom detta ämne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriös rp och kommer inte lalla som andra gör på servern. Jag kommer antagligen bli polis eller något liknande. Så bra rp kommer jag bidra med och kommer även satsa allt. Sedan kommer jag som sagt inte alla och inte gå runt och tro jag är något. Så kommer vara seriös. jag kommer bidra med seriös rp och kommer inte lalla som andra gör på servern. Jag kommer antagligen bli polis eller något liknande. Så bra rp kommer jag bidra med och kommer även satsa allt. Sedan kommer jag som sagt inte alla och inte gå runt och tro jag är något. Så kommer vara seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för att inte vinna alla senarion och spela för att faktiskt ha roligt utan att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM, VDM, Fear rp, Failrp, Suntförnuft, copbaiting, gangbaiting, nlr (new life rule)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag har rpat mycket här och på andra servers tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka