Accepterad Alvinnnnnn | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Volvoriddarn

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Alvinnnnnn/

Ditt Hex-ID: 1100001464aafa2

Vad är din discord tagg? realalvinnnnnn

Vem var det som bannade dig? mrpotato

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-22 210434.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde lite orealistiska val förståligt fast min karaktär har bakomliggande senarion till anledningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på en motorväg där jag blev slagen och sa "aj" vid slag men ibland gjorde jag inte det. dom ville ha betalt för att jag hade repat deras bil när jag körde runt i den som snodd jag hade inte råd och min karaktär är deprimerad och självmordsbinägen och gör lätt saker som får honom att bli skadad så efter han blivit slagen väljer han att istället hoppa för att kunna 1, om det finns någon flykt är det den ända vägen kommer dö till slag ändå. 2, han är självmordsbinägen och blir slagen till döds han vill göra det enklare för sig själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ser felet i att jag inte rpat fullt ut på skador och att det kunde varit bättre men till min karaktärsbakgrund och hans problem ser jag inget stort problem i att han hoppar av bron.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej har inte spelat på ett tag och spelade senast förra veckan har inte mycket tid längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat mer på skador och sagt "aj" fler gånger

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka