Nekad Alvinnnn | Ban överklagan [Ello boi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinnnn

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010894089/

Ditt Hex-ID: 11000013e9f5109

Vad är din discord tagg? alvinnnn#8957

Vem var det som bannade dig? Ello boi

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad i 1 dag för att jag lallade vid mitt gänghus. Nu ett tag efter att jag pratade med han i support så hart jag verkligen förstått vad jag gjorde fel och jag kommer inte göra om det jag gjorde. Det är ingen bra rp det jag gjorde att slå folk, jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid gänghuset med en massa andra personer och då slog jag en kille 1 gång för att han hade slagit mig med knogjärn, sen så var det en kille som stod och försökte vara dryg mot mig så jag slog han 1 gång också. Och sen så blev jag bannad, jag kommer inte göra om det här eftersom att det inte är bra rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag blev rätt bannad av Ello boi eftersom att jag lallade väldigt mycket där vid gänghuset och det är inte okej. Jag förstår absolut varför jag blev bannad. Jag satt med Ello boi i support och pratade med han och då förstod jag inte riktigt vad jag hade gjort för fel men nu i efterhand så förstår jag vad jag gjorde för fel och jag kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive i nästan ett år så jag har varit bannad förut, jag blev bannad väldigt mycket från Unive när jag var väldigt ny på Unive, men då blev jag bannad för små anledningar. Men så blev jag bannad i 14 dagar då blev jag bannad för meta, pg2 och ooc. Jag har verkligen lärt mig av mina tidigare bans och jag kommer inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det annorlunda genom att inte slå dom, jag hade kunnat prata med dom istället för att slå dom. Jag ångrar att jag slog dom och jag kommer verkligen inte göra om det. När jag blev bannad så förstod jag inte varför jag blev bannad men nu i efterhand så förstår jag att jag gjorde fel och att jag inte kommer göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska slå folk så fort jag blir arg på någon. Jag kommer i framtiden prata med dom istället för att börja slå dom. Jag ber om ursäkt för vad jag gjord och jag kommer inte göra om det. Sorry.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka