Accepterad Alvinnnn | Ban överklagan [Ello boi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alvinnnn

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010894089/

Ditt Hex-ID: 11000013e9f5109

Vad är din discord tagg? alvinnnn#8957

Vem var det som bannade dig? Ello boi

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom att jag emote abusade mig igenom en dörr i vårat ny uppstartade gänghus, vårt gäng hade inte fått koden till våra dörrar i gänghuset så jag var helt inlåst i huset, så jag gjorde en (F3+ Animationer + Divers + Sitt på marken) för att jag skulle kunna komma igenom dörren. Anledningen till varför jag gjorde såhär var för att vårt gäng inte hade fått koden till gänghusets dörrar. Jag tänkte just då att det skulle vara okej att göra så med tanke på att vi inte hade fått koden men nu i efterhand så förstår jag att man inte får göra så oavsett. Jag kommer aldrig göra om dethär.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mitt gänghus och var inlåst i huset eftersom att vi inte hade fått koden till dörrarna, så jag gjorde en (F3+ Animationer + Divers + Sitt på marken) eftersom att jag trodde det var okej att göra så eftersom att vi inte hade fått koden till vårat hus, jag förstår absolut att jag blev bannad och jag kommer aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rätt ban eftersom att jag emote abusade igenom en dörr eftersom att jag var inlåst. Jag borde inte ha gjort så även om jag var inlåst, jag kommer inte göra om detta. Jag ville bara komma ut ur huset så jag trodde man fick göra så men tanke på att vi inte hade fått koden. Nu i efterhand känns det bara dumt av mig att jag gjorde så. Kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad några gånger tidigare, men dom flesta avstängningarna har jag blivit sv-bannad, då har anledningen varit tex. Lall eller suntförnuft. När jag var väldigt ny till rp och inte kunde reglerna så blev jag bannad ibland, jag blev bannad för tex. krim utan krim, ooc ingame osv. Och så var det en gång för ungefär 7-8 månader sen så blev jag bannad i 12 dagar och fick indragna roller, då blev jag bannad för meta, pg2 och ooc. Jag har verkligen lärt mig av mina tidigare bans och jag kommer inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det annorlunda genom att skriva en /help och frågat om dom hade löst någon kod till våra dörrar istället för att göra som jag gjorde. Jag kommer inte göra om det eftersom att det är ingen bra rp att emote abusa igenom dörrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag aldrig ska emote abusa igenom dörrar bara för att vårt gäng inte har fått koden till dörrarna. Kommer aldrig göra om det, jag trodde att man fick göra så eftersom att vi inte hade fått koden, kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka