Accepterad Alvinnnn | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alvinnnn

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010894089/

Ditt Hex-ID: 11000013e9f5109

Vad är din discord tagg? Alvinnnn#8957

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag burnade med bilen nära polistationen vid piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte i en bil men hans spel krachade så bilen stannade, då satt jag där i bilen och väntade på att han skulle komma tillbaka. Och då burnade jag, det var verkligen inte menigen att det skulle uppfattas som copbait för jag stod bara och väntade på min vän som hade krachat och då burnade jag för att jag var uttråkat och inte för att copbaita. Men jag förstår om det uppfattades som copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rätt ban eftersom att jag burnade utanför en polisstationen vilket att uppfattas som copbait, men jag väntade bara på min kompis och då så burnade jag bara för att jag var uttråkad och inte för att ta polisens uppmärksamhet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad några gånger tidigare, men dom flesta avstängningarna har jag blivit sv-bannad, då har anledningen varit tex. Lall eller suntförnuft. När jag var väldigt ny till rp och inte kunde reglerna så blev jag bannad ibland, jag blev bannad för tex. krim utan krim, ooc ingame osv. Och så var det en gång för väldigt länge sen så blev jag bannad i 12 dagar och fick indragna roller, då blev jag bannad för meta, pg2 och ooc. Jag har verkligen lärt mig av mina tidigare bans och jag ångra mig väldgit mycket för mina tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det annorlunda genom att bara stå där och vänta på min kompis och inte burna eftersom att det kan uppfattas som copbait, men det var verkligen inte meningen att det skulle vara copbait.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska tänka på att inte burna utanför polisstationen, det kan ta polisens uppmärksamhet vilken inte är så bra, Det ska inte hända igen, jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka