Accepterad Alvinnnn | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinnnn

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010894089/

Ditt Hex-ID: 11000013e9f5109

Vad är din discord tagg? alvinnnn#8957

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad från Unive eftersom att jag var med i "Kusten Roleplays" discord server. Jag var inte med i denna discord servern för att jag ville byta FiveM server, jag var funderade bara på att byta server eftersom att väldigt många av mina vänner hade bytt server. Jag gillar verkligen att rpa på unive och jag var inte säker på om jag verkligen ville byta server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i "Kusten Roleplays" discord. Jag hade inga roller alls i den discord. Jag förstår absolut varför jag blev bannad och jag ångrar mig jätte mycket för det. Jag hoppas verkligen att jag kan få en chans att få komma tillbaka till Unive eftersom att jag verkligen tycker om unive och jag kommer verkligen inte göra om det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban eftersom att jag var med i den discord servern även fast att man inte fick vara med i den. Efter jag hade blivit bannad så började jag rpa på "Kusten Roleplay", men nu efter att ha rpat på den servern i några dagar så börjar jag saknar Unive och saknar Unive's community. Jag har rpat på Unive i snart ett år så jag gillar verkligen Unive. Jag hoppas att jag kan få en chans att få komma tillbaka till hit då jag verkligen saknar att rpa på Unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad några gånger tidigare, men dom flesta avstängningarna har jag blivit sv-bannad, då har anledningen varit tex. Lall eller suntförnuft. När jag var väldigt ny till rp och inte kunde reglerna så blev jag bannad ibland, jag blev bannad för tex. krim utan krim, ooc ingame osv. Och så var det en gång för ungefär 7-8 månader sen så blev jag bannad i 12 dagar och fick indragna roller, då blev jag bannad för meta, pg2 och ooc. Jag har verkligen lärt mig av mina tidigare bans och jag kommer inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det annorlunda genom att inte joina den discord serven från början. Det var väldigt dumt av mig att vara med i den discord servern när man inte fick vara med i den. Jag ångrar verkligen mitt dåliga beslut och jag kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag aldrig kommer gå med i en discord server som ni säger att man inte får vara med i. Jag kommer verkligen inte göra om det här i framtiden eftersom jag verkligen gillar unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka