Nekad Alvinn | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Alvinn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198441756867/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alvin csgoempire

Vad är din discord tagg? Alvin#3646

Vem var det som bannade dig? L1ghtzz #9696

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att trodde något som var fel. Det var en beslut som tydligen inte var så enkelt för honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alltså jag har blivit bannad. Men jag ska förklara tydligt vad som hände. En snubbe går fram till mig och frågar ifall jag behöver skjuts så jag svara ja. Sedan börja han åka och jag han inte säga vilken destination jag skulle till på grund av att han körde in mot en väg. Sedan så hoppar jag och han ut med en kniv i handen. Han säger upp med händerna och jag sa chilla Jag springer runt en container med han 5 meter ifrån mig. Jag sprang för att jaga såg folk 25 meter ifrån mig. Alltså tänkte jaga ifall jag springer mot folk gruppen kommer ju inte han kunna råna mig Sedan så märker jag att jag springer långsammare och märker att han är nära min rygg. Jag stannar och räcker upp händerna och säger chilla tre gånger. Efter det så bannar Ljuset mig för fearrp Tycker det är dåligt beslutat och dålig anledning varför jag skulle bli avstängd från servern. Även var han inte mottaglig vid samtal av support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var det eftersom jag inte gjorde någon slags fearrp. (som du kan läsa på svaret ovanför). Jag har inte gjort något fel. Jag skådespelat och följt min roll sim min karaktär hela tiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt inte blivit avstängd från platformen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nä det tycker jag inte. Jag har levt upp till den roll som min karaktär är och hur karaktären skulle reagerat i de sammanhanget. Jag tycker det var rimligt det jag gjorde i den situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag bli få en lättnad att det finns bättre Staffs som tar mig på allvar. Och visar även att denna plattformen är bäst gällande support och spelande.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad
Det verkar inte som att du har förstått varför du är bannad.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka