Accepterad Alvinlund | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alvinlund

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Användarnamn: Alvinlund

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198941156520/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Lund

Vad är ditt discord namn? Snapzzz#2994

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Johansson och är 30år han är väldigt kriminell och har kriminella vänner i staden som är med i gäng osv. Han är uppvuxen i Göteborg i stan och har egyptiska föräldrar som är döda. Min karaktär är intresserad av att gymma, bilar. Han kan bli väldigt aggresiv, han är väldigt social och är före detta jobbat på mc donalds!

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har spelat mycket på den innan jag blev bannad tyvär. Jag har många timmar på fivem över 1200, och är väldigt seriös på rp och har hög rp nivå. Tycker även servern är bra och vill kunna fortästta spela,gå med i whitlistade gäng mm. Har blivigt bannad en gång förut från servern men fick unban från servern då jag inte kommer bryta mot några regler igen! speciellt inte om jag får whitelist. Vill börja rpa lite seriöst nu så skulle vart kul o få whitlist!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna servern?tycker servern är bra och vill kunna fortsätta spela på den ifall den får whitelist. Har även två vänner som spelar på servern därför skulle jag även vilja fortsätta spela med dom! Tycker comunitit är bra och skulle vart väldigt kul att få whitelist. Och är aktiv nästan varje dag också. Kommer inte bryta mot några regler heller då jag tycker servern är väldigt bra och vill kunna fortsätta spela på den!

Hur många timmar har du på FiveM? 1202 timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom att min kompis sa att jag borde börja spela på den då han sa att den var bra! började spela på den och tyckte den var bra, skönt comunity, unika scripts perfeckt=))

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har bara blivit bannad här en gång genom ett dumt misstag som aldrig görs om. Speciellt inte nu om jag skulle få whitelist=)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja kör på lite engelska serverar men tycker svenska rp serverar är roligare. Speciellt eran!

Senast ändrad:
Utveckla frågorna:
Varför ska just du bli whitelistad?
Varför vill du just bli whitelistad på denna server?

Lycka till!

Tillbaka