Accepterad Alvinlund | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinlund

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Användarnamn: Alvinlund

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941156520/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fiskarn

Vad är din discord tagg? Fiskarn#2341

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft, skricker i dc olämpliga grejer samt vädligt otrevlig. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För sunt förnuft och att jag var otrevlig i discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar tweetade och sa till folk att komma till olicka mställen för att vi skulle råna dom. Sen kom två killar och då rånade vi dom och så det var liksom inget större med det. Men efter rånet lät vi dom bara gå ut att vi hade gett dom nått piller eller så så dom inte skulle komma ihog nått. Så vi åkte tillbaka till stället där vi rånade dom och då var bara en av dom vi rånade kvar så vi tog med han till ett ställe och slog ner honom och sen sköt honom för att han inte skulle komma ihog nått. Sen sa abdi att vi skulle sätta oss i suport i discorden så jag och mina polare hoppade in i support och då hade dom reporttat oss. Och vi liksom försökte ersänna liksom aa det var fel sorry o så men dom var otrevliga asså inte abdi då utan dom två vi rånade och såhära pratde i mun på oss och sånt och bara vart riktigt tycka. Så jag blev sur och skreck på dom. Och efter det blev jag bannad för sunt förnuft och att jag var otrevlig i discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen fel aktiv bann för i själva senariot ingame gjorde vi fel, en av oss hade inte mask eller nått sånt så aa där gjorde vi fel. Och i discorden gjorde vi väll också fel lite till en viss del men det gick liksom inte att snacka med abdi och förklara sig för dom vi rånade bara satt och paratde i mun på oss och var riktigt otrevliga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte alla fyra efter som det skädde för ett tag sen. Men första minns jag iallafall och då kom en sequritas vakt up till mig och min polare och började va fett otrevlig och sånt för vi tydligen hade gjort nått då slog vi ner vakten och då belv jag bannad för RDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart! Hade kunnat var mer trvlig i discorden ocg liksom inte skrickigt o så. Och ingame hade vi kunnat tänkt lite mer på rånet och planerat lite mer o så. Så självklart hade vi kunnat gjort annorlunda!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka