Dubbelpost Alvinlund | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinlund

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Användarnamn: Alvinlund

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941156520/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fluffyfucker44

Vad är din discord tagg? Fiskarn#2341

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm i person rån. Återstår: 0 dagar 19 timmar 1 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För RDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt och gjorde persson rån på folk . Sen hittade vi en kille och så sa vi att han skulle hoppa in i bilen. Sen körde vi han till ett ställe och rånade han. Rånet gick bra och det var liksom inga större omstendigheter. men tydligen hade min kompis satt på den här killen vi rånade en munkavel. men detta visste inte jag om så jag sa såhära efetr råner. Jag ger dig ett piller nu så du inte ska minnas nått. Men han svarade inte efterssom han hade munkavel. Så jag sa till han runt 3 gånger och varande han men han lyssna inte så jag dödade han och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var ingen felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tre bans men mins bara vad som hände i en av dom. Och då döödade jag och en kompis en ordnings vakt och då lootade min kompis vakten och så fick jag bannen för att ha lootat en tjänste man. Men jag dödade vakten så fick rdm på den också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart! Hade bara kunnat låta killen vi rånade gå istället för att döda honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Svante sa ju att du skulle vänta ut bannen haha men kung endå

Man får inte Ge blackout, knockout eller piller osv så att någon person inte kommer ihåg längre. Ända settet att de ej ska komma ihåg är ifall den dör men då blir det RDM vid Personrån. så det är bara att byta kläder eller något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka