Nekad Alvinlund | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinlund

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Användarnamn: Alvinlund

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941156520/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: UFOsTraxxx

Vad är din discord tagg? [Benim] GZUZ

Vem var det som bannade dig? ~^8Ax3l. Så står det att namnet är av den som bannade mig men vet inte om det är ett namn ens men det är det de står.

Hur lång tid var din ban? först car den cirka 2 dagar så gjorde jag en överklagan och fick ner den till 23 timmar och nu är det 6 timmar kavr på den.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: FailRP ~^8Ax3l. Återstår: 0 dagar 6 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag FearRPa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil från torget och var påväg emot bilfirman. Då kom en kill i en saab i minst 110 km vid bilfirman. Då stannade jag honnom och frågade varför han körde så snabbt för att han var nära att krocka i mig. Då minns jag inte precis vad han sa men det var nått otrevligt och sedan körde han iväg. Då körde jag efetr honnom och stannade honnom igen och frågade vad han hållde på med liksom då började han prata om min mamma och sa att hon var billig mm. då blev jag sur och tog det faktist lite personligt. SÅ jag hoppade ut tog upp en gun och bad honnom att hoppa ut ur bilen han lyssnade och det var liksom inget större fel. Så körde han till ett ställe vid flygplatsen och robbade honnom. Efter jag var klar med rånet sa jag att jag tog honnoms mobil och att jag rensade den så att han inte kunde ringa nån. Sedan blev jag bannad för FailRP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är inte riktigt säker men antar att det var för att jag sa att jag rensade honoms mobil på allt. För efter jag sa det sa han att han inte ens hade en mobil och detta visste jag inte för kunde inte söka igenom honnom och kolla. Så ja jag vet att det var fel av mig hade kunnat säga något annat där och skött det mycket bättre så det ber jag verkligen om ursäkt för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt helt hur många tidigare bans jag har efterssom det var rätt länge sedan jag fick en ban men tror det ligger runt fem bans=)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart! hade bara kunnat skippa det med att jag sa att jag rensade telefonen. Ber om ursäkt och ska tänka på detta nästa gång!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka