Nekad alvinkvi | Medlem ansökning [3llee_[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvinkvi

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? 12shayaan12

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Andersson 20 år gammal han är en mycket trevlig person som har en vänlig personlighet. Med många års erfarenhet som mekaniker utvecklade han en stark arbetsmoral och en passion för att hjälpa andra. Han är vädligt bra på att hantera tekniska problem har Stefan nu bestämt sig för att följa sin dröm och bli polis. Sedan några år tillbaka arbetar Stefan som mekaniker på en bilverkstad i Stockholm. Han är mycket driven av en stark önskan att skapa en tryggare och bättre samhälle har Stefan bestämt sig för att bli polis. Med hans kunskaper och erfarenheter som mekaniker ger honom en unik fördel, då han redan har erfarenhet av att arbeta med avancerade verktyg och lösa problem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp för sservern samt väl utvecklade scenarion som blir roliga för båda parterna i scenariot. Jag kommer vara väldigt aktiv på servern samt att jag kommer försöka göra det så roligt som möjligt och göra så att spel upplevelsen blir så bra som möjligt för dem andra på servern. Då jag har rpat rätt länge nu så kommer jag bidra med välutvecklad rp till servern och lära de nya hur man gör osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha roligt och sträva efter den bästa möjliga rpn samt att inte spela för att vinna eftersom det inte är det rp går ut på utan hela meningen är att man ska få en så bra spelupplevelse som möjligt. Man ska kunna ta förluster om man bara vinner hela tiden blir det inte roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla unives regler tex vdm, inne bär att du använder ditt fordon som ett vapen tex genom att köra på nå¨gon som bdu blir arg på osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rollspelat länge nu så jag vet hur det hela går till

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka