Nekad alvinkvi | Ban Överklagan [Emil!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvinkvi

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248627059/

Ditt Hex-ID: 110000146429bf6

Vad är din discord tagg? 12shayaan12

Vem var det som bannade dig? @Emil!

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade vapen som icke medlem vilket är emot unives regler. Detta kommer att självklart inte upprepas då jag har lärt mig utav min ban. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och lovar att jag verkligen inte sålde vapnen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt med ett vapen som icke medlem och eftersom jag inte hade kriminell roll så blev jag bannad sen var det ju sunt förnufdt att göra detta på den possitionen men som sagt så har jag lärt mig avv ddetta och kommer inte upprepa detta.Allt jag önksar nu är att komma tillbaka till Unive och rpa. Som sagt så har jag varje dag suttit och tänkt på hur dum jag var och att jag vill komma tillbaka och al

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig ban helt rätt igentligen. Hoppas att ni förstår att jag verkligen ber om ursäkt för det stora misstaget jag gjorde och hur ledsen jag verkligen är över mig själv för det jag gjorde. Mitt beteende var helt oacceptabelt och det kommer allt ALDRIG mer ske igen och det lovar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming dddå jag inte visste unives regler och detta har jag tagit lärdom som jag gjort aaaaav denna bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha haft vapen på mig som icke medlem jag skulle väntat tills jag var medlem och köpt kriminell roll samt tänkt lirte mer på mina handlingar Hoppas att ni förstår att jag verkligen ber om ursäkt för det stora misstaget jag gjorde och hur ledsen jag verkligen är över mig själv för det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min ban mot reglerna är att inte skriva ut i dc att sälja vaperna, att absolut heller inte sälja vapen. Jag senare några dagar efter valde att radera meedelandet då jag ansåg att det var fel samt dumt. Detta kommer att självklart inte upprepas då jag har lärt mig utav min ban. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och lovar att jag verkligen inte sålde vapnen. Jag kan både visa min swish samt kan ni se i logsen att jag inte gav ut nåra vapen till någon spelare. Jag är en lojal spelare till både servern samt ägaren. Jag försöker mitt bästa med att följa grundreglerna. Blir jag unbannad så lovar jag att jag kommer att aldrig bryta mot några regelbrott. Kommer vara en stor inspiration för alla medlemmar och icke medlemmar. Jag älskar unive och det kommer att alltid vara så oavsett om jag blir bannad eller något annat. Hoppas att ni förstår att jag verkligen ber om ursäkt för det stora misstaget jag gjorde och hur ledsen jag verkligen är över mig själv för det jag gjorde. Mitt beteende var helt oacceptabelt och det kommer allt ALDRIG mer ske igen och det lovar jag. Jag kommer även att rpea mig ordentligt utan att göra några regelbrott. Jag skulle göra vad som helst för att kunna gå tillbaka i tiden och ändra det jag gjorde. Som sagt vet jag att mitt beteende var helt jävla oacceptabelt och att detta stora regelbrottet kommer att aldrig mer ske igen. Som sagt har dett gått ett tag och jag känner att jag vill komma tillbaka till Unive och visa vem jag är genom att visaa hur bra jag rpar med folk. Jag har till o med lärt mig att kontrollera mina känslor och jag kan garantera er alla att det inte kommer hända igen. Jag ber ännu en gång om ursäkt och jag menar det verkligen. Jag har varje dag funderat över det jag suttit och gjort, alla dessa dumheter och m.m. Allt jag önksar nu är att komma tillbaka till Unive och rpa. Som sagt så har jag varje dag suttit och tänkt på hur dum jag var och att jag vill komma tillbaka och al

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajamen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka