Accepterad Alvin3331 | Medlem ansökning [HenSi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvvin

Medlem
Servervakt
Meddelanden
320
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rickardo6970/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin uncovic#7142

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abu jonas och kommer från Kurdistan Han fick som ung ställa upp som fält mekaniker eftersom det pågick ett stort krig. Som dödade hans mamma och pappa han pappa blev skjuten i ansiktet och hans mamma blev våldtagen och torterad av kurdiska hinduer. Abu kom till Sverige 2014 med sin kusin i en plast båt. sickades direkt till SFI och kan nu flytande Svenska. han bor i ett fattigt område i Västerås och får CSN eftersom att han pluggar i universitet. Så nu är jag 23 år gammal och bestämt sig för att flytta och skapa ett riktigt liv med en bra utbildning. Efter att ha suttit inne i 4 år för mordförsök men är också tidigare dömd för narkotikabrott och vapenbrott. Abu tror starkt på judendomen och går till synagogan varje fredag. Hans hobbyn är att spela fotboll, laga bilar och spela pingis. han är 145 cm lång och väger 70 kg. Abu hade en tjej som hette Sara men dom gjorde slut för en 2 år sen och han har fortfarande inte kunnat växa ur det. men nu har han valt att flytta till unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra stämning i unive och kommer ha bra närvaro i servern kommer kunna följa alla regler spela som en bra person och bara ha det kul. Jag kommer att spela för att båda parterna ska vinna och att det ska bli roligt för båda parterna och jag inte spela för makt och pengar. Den är en sak som jag hatar när folk spelar för makt och pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? spela som att vi lever i det riktiga livet inte bryta mot reglerna lyssna på dom som är i högre uppsatta och inte tjafsa i mot ha en bra ton. att kunna slut göra mina uppgifter som jag får av folk. och att bidra med bra scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att alla ska ha kul man ska spela för att båda ska kunna vinna ett scenario och vara en person med bra personlighet

Hur hittade du Unive? har vänner som spelar i denna server och kollat på streams från denna server och tycker att det värkar rätt så kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka