Nekad Alvin3331 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvvin

Medlem
Servervakt
Meddelanden
320
Reaction score
15
Länk till din steam profil: steam:11000010dc1786b

Ditt Hex-ID: steam:11000010dc1786b

Vad är din discord tagg? Alvin A#7142

Vem var det som bannade dig? Diaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-14 192059.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag krockade med min bil och flög ganska långt upp sedan så vart jag bannad för att jag inte rpade på skador men

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde i en polis bil sedan flög jag upp i luften och bilen vart totalt förstört skulle skriva /me svimmat men skrev ganska segt och var slö så jag fick en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det tycker jag tycker att Diaz borde bannat mig om jag började köra iväg med bilen men jag höll på att skriva /me svimmat men på nåt konstigt sätt tog det ass lång tid för att jag skriver som ett Mongo. men jag har skrivit med diaz och jag gjorde en tidigare ban överklagan direkt när jag vart bannad och det var därför han nekade han sa att jag skulle väntat innan jag gjorde ban överklagan. Men problemet här är ju om jag anser att den är felaktig ska jag ju självklart göra den snabbt för att jag verkligen gillar att spela på denna server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja 4 gånger tidigare 2 var misstag och den 3 var helt rätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skriva snabbare /me av svimmat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

hur ska jag göra nu när Diaz är borta och de var han som banna mig felaktigt tror även att han inte har nåt clipp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka