Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013224057/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? Pihl 16#7235
Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Han gillar att köra bil och umgås med vänner. han är 25 Han är ofta glad Han har blivit mobbad i 4 till 8 men nu har han en massa vänner. hans mamma va alkoholist men inte längre. om han blir whitelist vill han jobba som aoutoexperten och hjälpa folk.
Sune Åkman heter han.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill hjälpa staden och bidra med en hög rp nivå
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag gillar unive för det är så snälla/roliga personer. unive har bra och hög rp nivå samt bra kvalitet.
Hur hittade du Unive? min kompis sa att han hade hittat en bra server och så testa jag för några dagar sen och bara tyckt att det blir roligare och roligare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Aoutoexpert och utveckla min rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? Pihl 16#7235
Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Han gillar att köra bil och umgås med vänner. han är 25 Han är ofta glad Han har blivit mobbad i 4 till 8 men nu har han en massa vänner. hans mamma va alkoholist men inte längre. om han blir whitelist vill han jobba som aoutoexperten och hjälpa folk.
Sune Åkman heter han.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill hjälpa staden och bidra med en hög rp nivå
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag gillar unive för det är så snälla/roliga personer. unive har bra och hög rp nivå samt bra kvalitet.
Hur hittade du Unive? min kompis sa att han hade hittat en bra server och så testa jag för några dagar sen och bara tyckt att det blir roligare och roligare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Aoutoexpert och utveckla min rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej