Nekad Alvin2009 | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin2009

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013224057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Pihl 16#7235

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Sune Åkman född 2000-02-17. Han hade en svår uppvägts han blev mobbad när han var mindre. han va deppig och var nära på att ta själv mord men han gjorde aldrig det så det är bra. men när han blev äldre började han jobba hos sin pappa för dom har ett bil företag som dom har haft i flera år. Han jobba där i 2 år sen la han av för han ville inte jobba mer så nu lever han sitt gött utan att jobba. Han gillar att vara på bil träff och kolla på snygga bilar så han är ofta på piren och hänger. hans pappa heter Stefan hans mamma heter Greta och han har en lillebror som heter Leon. hans lille bror är 12 år, hans pappa är 58 år, mamman är 53 år. Sune älskar sin lillebror men hans föräldrar älskar Leon mer så Sune får inte lika mycket uppmärksamhet. så hans lillebror får vad han vill men Sune får inget så han ska flytta hemifrån när han skaffar jobb så han försöker så mycket han kan för att få ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag kommer bidra till bra RP och en roligare, bättre server. Jag är seriös i mitt Roleplay och har en del erfarenhet från andra servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört från vänner att denna serven e rolig.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på den så a dom rekommendera den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att bidra med seriös RP och helt enkelt göra servern trevligare och roligare. Jag vill även förbättra mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt främsta mål jag verkligen vill uppnå är att arbeta hos auotoexperten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället är jag inte aktive på ngn annan server men har spelat på polismyndigheten innan men nu spelar jag bara här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka