Nekad Alvin2009 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin2009

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Alvin

Vad heter du på discord? Sune Åkman#7235

Hur gammal är du? 09-02-16

Hur många timmar har du på Fivem? 654,7h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? det är ett jobb som jag verkligen vill vara chef över och känner att jag kan klara att vara det för jag klarar att ta stress och folk som inte beter sig jag har inte varit chef innan så jag känner mig nyfiken på hur det känns också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där för länge sedan men lämna men jag känner att vara chef är kul och jag vill testa och jag vill ge alla som vill jobba där ett försök men jag kommer inte godkänna alla liksom men a hoppas ni fattar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Isak Isakson han är född 2000-02-16 hans mamma jobbade som polis men hon dog i ett fall när Isak var 10 år då lovade han hans mamma att han inte skulle svika henne så han vill bli något stort inom Securitas så sen hans mamma dog har hans mål varit att bli Securitas chef så nu när han kan få en chans så vill han ta den och hoppas att han lyckas. Isak har en pappa bror och fru hans pappa heter Stefan hans bror heter Leon och hans fru heter Sofia han tillbringar mycket tid med hans familj fast han jobbar mycket också men han försöker vara med sin pappa och fru så mycket som han kan hans pappa är 60 år och hans bror är 17 så han kommer få skörkort nästa år som han är väldigt taggad för så Isak är väldigt glad för hans skull så Isak vill lära han hur man kör så dom kör ofta bil.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne minst 4 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka