Inaktuell Alvin2009 | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alvin2009

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Pihl

Vad heter du på discord? Pihl 16/Sune Åkman#7235

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under sommarlovet nästan varje dag om jag känner för det men under skoldagar från klockan 15 ungefär.

Berätta om dig själv Jag heter Alvin Pihl jag är 12 år jag gillar att spela jag älskar bilar och cross jag har själv en cross. Jag brukar spela unive med mina polare jag tycker att jag är snäll hjälpsam.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ett blivit jätte glad och så kommer jag direkt att starta med att hjälpa alla som står i väntrum, hjälpa streamers med att hålla streamsnipers borta. Jag kommer att hjälpa alla i servern och hoppas att få göra alla nöjda och glada. jag hade blivit jätte glad om jag kunde bli staff för det hade vart så kul för jag har vilat bli det sen jag lärde mig om vad det va.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive cirka 6 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har tänkt på det länge men har inte tagit tag i det. Men nu kände jag att det var dags.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ska försöka göra så att unive blir en bättre plats där alla har kul men den är redan typ bästa serven

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har inga erfarenheter men jag lär mig jätte snabbt eller så frågar jag andra staffs eller support

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip när man åker runt och är osynlig och spanar så att alla sköter sig.
/tpm man tpar till platsen där man har satt sin destination på kartan/gpsen.
/goto (id) tpar till person man har skrivit id:et på.
/kick (id) sparkar en person från servern på grund av milt regelbrott.
/sqlban (tid) (id) (anledning) man bannlyser en person från servern på grund av regelbrott.
/sqlsearch (id) söker upp en persons namn som inte längre är inne.
/sqlbanoffline (hex-id/id) bannar personen man hittat genom sql search på grund av regelbrott.
/revive (id) gör att en person blir medvetande igen.
/toggleid gör att man kan se flera personers id över deras huvud.
/Dv gör att man tar bort ett fordonen eller flera fordon inom ett visst område.
/setjob (jobb) (id) ger en person ett specifikt jobb.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag anses vara väldigt lättlärd.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server unive var den första

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Tillbaka