Vidare till intervju alvin1233 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alvin1233

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? alee9853

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pelle street 2000-05-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig bestämd och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en mindre stad men har nu valt att flytta till Unive för att starta om på nytt. Han är en social, driven och ganska lugn person som har ett stort intresse för bilar och mekanik. Han har tidigare jobbat inom serviceyrken och trivs bäst när han får prata med människor och lösa problem. Framtidsplaner i staden: Hans plan i staden är att först och främst skaffa sig ett lagligt jobb, förslagsvis inom mekanikerbranschen eller på någon lokal firma, för att bygga upp ett kontaktnät. Han strävar efter att vara en laglydig medborgare som hjälper andra, men han är också tillräckligt flexibel för att dras med i spännande händelser om situationen kräver det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig men även seriös rp och hitta på roliga scenarios och jag är också taggad på att träffa andra rpare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid tänka att man skälv ska vinna i alla scenarios

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Powergaming jag körde in i en väg och rpade inte på skadorna men nu vet jag vad man ska göra för har mer erfarenhet en admin sa vad jag gjorde för fel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random deathmath fear rp måste viska rädsla om nå hotar dig till exempel vdm vehicle Deathmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har rpat sen 2020 och har 700 timar på five m

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka