Nekad Alvin1212123 | Medlem ansökning(RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin1212123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199379171375/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? alvinking27727#1570

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter silver Svensson och är 25år och kommer från Göteborg silver har haft en trygg och bra uppväxt men har ibland setts som en outsider eller så kallad det svarta fåret i familjen så han har haft sina motgångar i livet som har lärt honom många läxor om livet.
silver har många intressen såsom att fiska och springa på festivaler även vildmarksliv intresserar silver mycket.
silver har ju gått sjukvårdslinjen på gymnasiet och pluggat vidare för att bli ambulanssjukvårdare just nu i silver skede i livet så är han sjuksköterska och snart har han en färdig ambulansförarutbildning som gör det möjligt för han att jobba inom ambulanssjukvård.
så silver kommer vilja söka till ett sjukhus för att jobba med det han brinner mest för.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med bra rp stunder med seriositet och humor jag är rätt ny på rp men gör mitt bästa för att lära mig och ge andra rp bra och trevliga rp scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god och trevlig rp senarion men kommer oxå att behöva lite hjälp eftersom jag är ny på rp och då får andra rp karaktärer chans att hjälpa mig och göra bra rp senarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör sitt bästa för at RP ska bli så bra så möjligt för dom du möter och att man har roligt och skapa en givande RP stund för din motståndare

Hur hittade du Unive? jag sökte bland servrar och tittade runt och tyckte att eran server verkade mest seriös

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka