Nekad Alvin085 | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin085

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198260542858/

Ditt Hex-ID: 110000111e5dd8a

Vad är din discord tagg? Alvin#1527

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av Salim

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft och Powergaming ~Salim. Återstår: 6 dagar 3 timmar 13 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte off road med en bil som jag inte styrde mitt i det så blev min kompis bannad och bilen rullade ned för berget och krokade eftersom att ingen styrde bilen. Jag pratade med min kompis på discord och glömde därför att RP:a på dem skador som jag skulle ha fått av kroken och tänkte inte på att man kunde bli bannad av det. Det är varför jag tro att dem valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle göra ett uppdrag och han skulle skjutsa mig då skulle vi ta en lite snabbare väg då man behöver åka ned för ett berg då såg vi att det satt en person i en buske som min kompis tutade på och då blev min kompis bannad och bilen fortsatte rulla nedåt för berget där det var litet drop och då var jag så fokuserad på att min kompis hade blivit bannad så då glömde jag att RP:a på skadorna jag skulle ha fått efter droppet. Jag pratade med min kompis på discord när jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att den var felaktig. Det var dumt av mig att inte RP:a. Dock tycker jag att jag skulle ha fått typ en mildare ban än 10 dagar typ 5 dagar. Jag vet inte varför jag blev bannad för sunt förnuft för att det var inte jag som körde bilen vilket gör att jag inte kunde göra någon ting åt att bilen gled ned för berget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror att jag bara har blivit banad 2 gånger tidigare första gången var det ett missförstånd och andra gången så var det en ban på endast en timme på grund av att min dator frös och jag kunde inte göra något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde fokuserat mer på mitt eget RP:ande som skulle kunnat gjort att jag skulle ha reagerat på mina skador som jag fick. I framtiden kommer jag definitivt att vara fult fokuserad på mitt RP:ande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Att man ska fullt fokuserad på mitt eget RP:ande efter som jag vet vilka stora konsekvenser det kan få, vilket jag visste innan men nu ska jag vara ännu mer fokuserad än jag var innan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka