Nekad Alvin085 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin085

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198260542858/

Ditt Hex-ID: 110000111e5dd8a

Vad är din discord tagg? Alvin#1527

Vem var det som bannade dig? Det står inte vem jag är banad av det som står är: Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: ~W1ND3D Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se Så jag vet inte vem det var som bannade mig

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står såhär: Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: ~W1ND3D Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför som dem banade mig jag körde bara bil för fort dock typ 150 km/h jag körde med in kompis bil jag fick tillåtelse av han att köra den. Jag trodde inte att jag skulle bli band bara typ en varning av att jag körde för fort en permanent avstängning kändes ganska överdrivet. Jag vet att man inte ska köra för fort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis blev banad vet dock inte av vad jag jag satt bredvid han när det hände jag frågade han om jag fick köra hans bil efter när jag kontaktade han och det fick jag så jag tog bilen på en liten tur. Jag körde bil men för fort typ 150 km/h på motor vägen så 30 km/h för fort vilket man inte ska det vet jag sen såg jag två personer på en par motorcyklar så jag vände och körde ifatt dem för att kolla vad det var för motorcyklar när jag hade kollat på dem åkte jag där från i typ 150 km/h jag kollade asså på dem i farten medans vi åkte i typ 130 km/h

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig med tanke på att jag blev band permanent att dem hade banat mig i typ 20 dagar hade jag varit okej med man att bli band permanent tycker jag va fel. Jag tycker att princip att alla mods på servern gör ett väldigt bra jobb men jag skulle vilja veta vad det var som gjorde att jag kan bli permanent band av att köra 30 km/h för fort. Det var bara det som jag gjorde fel jag gjorde inget annat som är emot reglera. Jag har aldrig kört ifrån polisen. Snälla ta bort min ban ska aldrig göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var en felaktig ban som jag löste med att bara parta med dem om vad som hände för att det var flera personer inblandade och då banade dem alla som var där men jag gjorde inget fel så dem tog bort min ban typ direkt efter när jag partat med dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kört i rätt hastighet det var det ända som jag gjorde fel så jag skulle bara ha hållit den hastigheten som man ska (120 km/h)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det ka få stora konsekvenser av det som man gör och man ska följa reglerna som finns.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka