Accepterad Alvin0803 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin0803

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? sebban06

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Alex Olsson. Alex är 20 år. Han är född i Rinkeby och är kriminell. Har länge hållt på med kriminella handlingar. Alex är snabb, smidig, när det gäller att ta sig snabbt ut från olika situationer. Alex måste fly landet till staden Unive .Han var tvungen att fly pga han kritade hois en yrkes proffionell maffia ledare. men Alex har svårt att bara dra iväg för att han råka göra så att en tjej blev gravid men den har tjejen här inte vilken tjej som helst hon har hjälpt mig när jag har varit på botten men sen så hände det någont maffia ledare döda Alexs tjej för att Alex hade skulder och var tvungen att dra till Unive när Alex var liten så börja hans pappa ta droger och hans mamma börja drick Alex har två syskon som han fick ta hand om det var som att Alex var pappa i huset han fick liksom göra allt i huset men när Alex var 16 så dog hans pappa och när Alex var 18 så dog hans mamma då kom socialen och tog han syskon då blev Alex kriminell och gick med ett gäng Alex var den snabba i gänget.,men då förlorade Alex sitt hus i Rinkeby. Alla sina kedjor och pistoler och klockor på sociala medier som han visade upp hade bara försvunnit. DET VAR SOM ALLT VAR BORTA OCH HAN HADE INGET ATT KÄMPA FÖR LÄNGRE. då hände det något han träffade sitt livs kärlek som han gifte sig med. Han fick ett lagligt arbete, började kämpa ihop en ekonomi till ett hus till sig, sin tjej och barn.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig,Social,Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född i Rinkeby och är kriminell. Har länge hållt på med kriminella handlingar. Alex är snabb, smidig, när det gäller att ta sig snabbt ut från olika situationer. Framtids planen är att komma ut ur det kriminella livet och börja leva lagligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är social och gillar och göra roliga rp scenarion. Och hitta nya folk och göra nytt/umgås

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Skulle säga att man inte ska spela för bara pengar de e mycket mer roligt att ha långa scenario och utvecklad rp inte sitta o bråka för allt som händer tycker att alla ska ha roligt och försöka komma överens.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har aldrig brytit mot nån regel på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP:Detta är också något som varit ett stort problem från min erfarenhet. Att stå med en pistol eller en automatkarbin riktad mot sig och inte värna för sitt liv. Detta förstör väldigt mycket speciellt för polisen och den kriminella rpn. Sunt förnuft innebär att man ska tänka verklighetstroligt när man står framför ett val eller en handling. Man ska se det som verkligenheten och välja från vad man hade gjort i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka