Nekad Alvin Sjöberf | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Sjöberf

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 21 Augusti 2021

Vad heter du på discord? alvinsjoberg #9895

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 140+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? % timmar typ ibland lite mer ibland mindre.

Hur ofta kommer du vara inne? Oftast alla dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 140+

Vad heter du? Jocke södergren

Hur gammal är du? 23

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? För att jag älskar att rädda personer som behöver just MIN hjälp.

Varför ska du bli brandman? För att som sagt gillar jag att rädda personer som är i nöd och så gillar jag att göra saker som jynnar samhället

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Jag har alltid sett upp till min tidigare pappa (Olof Södergren) som nylingen gick bort i en bilkrasch då han fick en kraftig hjärnskada. Därför vill jag ta över hans plats och göra han stolt.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska tänka innan man pratar vad man ska ska säga så det inte blir otydligt. Det är bra att man får med så bra information i radion som möjligt så kollegor kan fatta beslut snabbt.

Du får larm om brand, vad gör du då? Jag tar mig så snabbt jag kan till brandbilen. Men jag försöker ändå hålla mig lugn för att jag ska kunna köra lagligt och inte stressa upp folk/kollegor. Jag kommer till branden då jag ser det som inträffat. Då uppfattar jag skadorna på byggnad/person. Såklart tar jag hand om personer i första hand och hjälper dom ur faran. Efter det påbörjar jag att släcka branden.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag kommer till branden då jag ser det som har inträffat. Då uppfattar jag skadorna på bilen/personen. Såklart tar jag han dom personen i första hand och hjälper dom ur faran. Efter det påbörjar att släcka branden.

Har du några andra frågor? Nej, det är glasklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka