Nekad Alvin Sjöberf | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Sjöberf

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? PowerAtom08

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Sjöberg

Vad är ditt discord namn? alvinsjoberg #9895

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär hade en bra uppväxt med två bra förälder och två lillasystrar som betyder väldigt mycket för min karaktär. Redan i ung ålder så började hans intresse för båtar dagligen så lekte han med båtar och när han blev äldre så var fortfarande intresset stort för båtar och motorer. Min karaktär är en kille som följer regler. Han är väldigt känslokall vilket både är negativt och positivt. eftersom han är så känslokall så bryr han sig inte vad andra säger så han blir sällan arg. Han är väldigt lugn i alla situationer. Hans största intressen är allt inom båtar det är en dröm att en dag kunna få jobba med båtar och motorer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag vill bli medlem pågrund av att jag vill hjälpa servern och discorden att förbättras jag vill att rp nivån ska höjas på spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många som spelar på servern och det är många som är seriösa. Det finns också alltid något att göra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på grund av att jag letade efter en seriös rp server med många spelare som har bra rp nivå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att jag vill att mitt rollspel ska förbättras för varje gång jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att ha roligt skaffa ett bra jobb som tex jobba på båtbolaget och så vill jag hjälpa nya spelare att förbättra deras rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är bara aktiv på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka