Accepterad Alvin Sjöberf | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Sjöberf

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? PowerAtom08

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Sjöberg

Vad är ditt discord namn? alvinsjoberg #9895

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Jocke Södergren, är arbetslös men söker jobb Vill helst jobba på Sjukvården. Han är duktig med att hjälpa folk och har ett intresse för bilar. hans favorit bilmärke är Nissan och hans favoritbil är Nissan 370z. Han är inte så fattig och är emot kriminalitet. Om han inte skulle få jobb som Sjukvård skulle han gärna vilja jobba som bilförsäljare eller hos polisen. Han föddes i Sverige och har bott där i Ungefär 23 år. Han är 23 och har som sagt ett intresse för bilar och är en riktigt positiv person som gärna hjälper andra i nöd. Förutom bilar så gillar Jocke att vara med vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag är en snäll person och sprider inte dålig energi. Varför jag valde att ansöka till just Unive är för att det är den sevren med mest folk, Alla pratar svenska så man känner att man förstår. Jag tycker att alla är snälla och därför känns det som om jag kommer trivas.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt Jag är intresserad av Unive för att det är en utav dem roligaste och skönaste sevarna jag har kört på. Det som får mig mest intreserad är att det nästan alltid är folk inne på denna server så det känns värkligen som man rollspelar. Det finns även många bilval och det är kul att bara rulla runt med en najs bil.

Hur hittade du Unive? ag hittade unive utav en vän som har rekomenderat denna server till mig, jag har även sätt massa folk på till exempel tiktok, instagram och twitter som kört denna. Tidigare har mitt Fivem inte funkat men nu har jag fått igång det och denna sever e den jag har längtat till under denna tid så det skulle vara roligt att bli medlem på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att bli bättre på det och kunna lära mig, jag vill även kunna hjälpa andra folk som undrar över olika saker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i unive är att hitta nya kompisar och kunna lära dom som inte kan, jag skulle även vela bli polis och stoppa alla kriminaler :D. Sen vill Jag gärna äga en massa bilar och crossar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Den ända servern jag har varit aktiv är Mad drift men det var ganska länge sedan eftersom att mitt Fivem inte har funkat, ända andledningen att jag körde på Mad drift är för att jag inte visste att Unive fanns och för jag var dugrn på att drifta .

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår 100%

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka