Nekad Alvin.S | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alvin.S

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198441756867/

Ditt Hex-ID: 11000011cb2f8c3

Vad är din discord tagg? -Alvin-#2021

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? Min avstängning på FiveM servern är permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen drog slutsatsen att jag VDMA vilket leder till att jag ska få en konsekvens över mitt agerande i situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett tag sedan jag spelaa på Unive vilket ledde till att jag ville se hur servern är nu förtiden. Sedan så tog jag ut mitt fordon ut mitt garage. Sedan åkte jag runt och snacka lite med folk mm. Sedan skulle jag åka runt torget av anledningen att min kompis ( IC ) var där. Detta ledde till att hämta upp honom och sedan åkte vi iväg. Hans karaktär utspelar sig som "efterbliven", vilket leder till att han har en annan social förmåga. Till saken, han skrev "/me tar ratten och kör hårt åt vänster". Detta ledde till att jag körde in i ett fordon för jag ville rollspela på hans /me.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt, jag rollspela på min kompis /me vilket resultera till att jag körde in i ett fordon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag blev bannad tidigare för failrp. Jag var helt ny till FiveM då vilket resulterar att min kunskap hade lite brister. Jag har tagit lärdom av det misstaget och det har inte skett igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte rollspela på min kompis /me. Men samtidigt så blir det konstigt också vilket jag hoppas ni förstår.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet faktiskt inte. Jag rollspela bara på det som hände IC. I detta fallet blev rollspelandet något dåligt istället för något bra.

Har du läst våra regler? Ja

Uppskattar ditt snabba svar. Har en vidare fråga som lyder till dig. Varför blev min överklagan nekad?

Tillbaka