Nekad Alvin Ronnlund | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Ronnlund

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122415331/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? ronnlund3

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jag 21år gammal bor i Stockholm spelar hockey på vardagen och hänger med polare gillar även bilar. Jag är en lite nojig person men är alltid glad. Min baktung är som en normal persons bakgrund gick ut med bra betyg och jag hänger med rätt umgänge.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bidrar med ett gott skratt är en rolig killer gillar och prata och lära känna nytt folk. Tycker det är kul att spela gta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad i denna serven för har två kompisar här och det är en välgjord och bra server och det känns som alla går in i sin roll.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den genom mina två vänner och dom Berätta att om jag ska köra mod ska jag va med i den här serven och det va så jag kom hit.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska bli bättre på rollspel och att jag ska bli bättre på gta mod och att jag ska ha kul såklart.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte det här är den första serven jag kör på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka