Alvin Ronnlund
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122415331/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? ronnlund3
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Jag har en bra bakgrund med bra betyg i skolan och har gåt ekonomi ekonomi.
Jag är 21år gammal och gillar bilar och kör hockey.
Jag är en glad person och allmänt härlig
och jag skulle vilja bli polis.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att vi ska få ett tryggt samhälle och alla ska känna sig tryga. Jag vill att alla ska må bra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad i denna serven för har två kompisar här och det är en välgjord och bra server och det känns som alla går in för sin grej och man får spela en karaktär utan att någon skrattar.
Hur hittade du Unive? Jag hitta den genom mina två vänner och det va så jag kom hit.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att jag ska bli bättre på det för jag har aldrig spelat gta mod och det känns som en kull grej så bli bra på det och ha kul med er andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte det här är den första serven jag kör på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? ronnlund3
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Jag har en bra bakgrund med bra betyg i skolan och har gåt ekonomi ekonomi.
Jag är 21år gammal och gillar bilar och kör hockey.
Jag är en glad person och allmänt härlig
och jag skulle vilja bli polis.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att vi ska få ett tryggt samhälle och alla ska känna sig tryga. Jag vill att alla ska må bra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad i denna serven för har två kompisar här och det är en välgjord och bra server och det känns som alla går in för sin grej och man får spela en karaktär utan att någon skrattar.
Hur hittade du Unive? Jag hitta den genom mina två vänner och det va så jag kom hit.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att jag ska bli bättre på det för jag har aldrig spelat gta mod och det känns som en kull grej så bli bra på det och ha kul med er andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte det här är den första serven jag kör på.