Nekad Alvin Näsman | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alvin Näsman

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/6561198243527346/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SenD Me BaCk tO N!G PlöZ

Vad är din discord tagg? Alvin #5980

Vem var det som bannade dig? Oliwer070

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev rånad av en man med pistol. Mina kompisar var uppe på berget och såg scenariot. Min kompis sprang ner och slog ner han med gun. Jag sprang efter och dödade hans kompis som slog ner min kompis med baseballträ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånade av en uppe i weed. Min kompis slog ner han med gunen och jag slog ner hans kompis som hade baseball trå

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban. IRL så slår man inte ner en man med pistol om du bara har nävar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc och powergaming, jag har lärt mig sedan mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har grov ångest för vad jag gjorde och känner mig ledsen. Jag skulle inte har gjort ett onödigt scenario. IRL så hade man bara sprungit man hade ej vågat springa tillbaka om man vet att han har gun.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att använda sunt förnuft och inte skapa ett onödigt senario.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka