Accepterad Alvin Näsman | Ban överklagan [Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Näsman

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/6561198243527346/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: vet inte var 1års sedan men mitt användarnamn på steam är TheslimeKing_09

Vad är din discord tagg? Alvin #5980

Vem var det som bannade dig? Kommer ej ihåg var länge sedan

Hur lång tid var din ban? Perma ooc ig

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Permabann ooc ig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var en felaktig bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på en trotoar och sedan chrashade mitt spel. När jag skulle gå in igen stod det permaban ooc ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann, detta är pga att jag gjorde inget fel. ooc menas att man pratar ur karaktär vilket jag ej gjorde. Jag sa inte ett ord och undrar hur man kan bli bannad för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte en aning, jag gjorde det rätta och tror att den staffen inte hade alla hästar hemma. Fattar inte hur man kan bli permabannad för att springa på en trotoar och inte säga ett ord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag gjorde inget fel och därför tycker jag att jag inte kan göra något åt det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka